Veelgestelde vragen
Heb je een vraag of opmerking? Kijk dan eerst even bij onze veelgestelde vragen. Vaak is de vraag die je hebt eenvoudig te beantwoorden. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je gemakkelijk contact met ons opnemen via ons contactformulier. We staan klaar om je te helpen.
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan gebeuren dat de verzending soms langer duurt dan jij verwacht. Als dat gebeurt, raden we je aan om jouw track & trace-pagina goed in de gaten te houden. Als het pakket na 2 tot 3 werkdagen nog steeds niet is bezorgd, neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik mijn bezorgmoment wijzigen?
Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt proberen dit te regelen met de bezorger, maar we hebben gemerkt dat dit meestal niet meer mogelijk is. Als je echt niet beschikbaar bent tijdens het bezorgmoment, neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Ik wil graag mijn product retourneren, hoe doe ik dit?
Ben je niet tevreden met jouw bestelling? Dan kan je jouw bestelling gemakkelijk retourneren via ons retourportaal.
Kan ik hulp krijgen bij mijn installatie?
Natuurlijk! Wij helpen graag met de installatie van je product.
Neem contact op met ons service team via de onderstaande gegevens.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer je voor 16:00 besteld wordt het artikel de volgende dag geleverd. De dagen dat wij bestellingen leveren zijn van maandag tot en met zaterdag.
super snelle klantenservice
Staat jouw vraag hier niet tussen?
Neem dan direct contact op via:
- (088) 202 3800 (10:00 - 17:00)
- Het contactformulier (reactie binnen 24 uur)
Contactformulier
Ons team probeert jouw e-mail altijd binnen 24 uur te beantwoorden