Bij Gologi willen we er zeker van zijn dat u tevreden bent met uw aankoop, maar het kan gebeuren dat u van gedachten verandert. U kunt uw aankoop annuleren en een volledige terugbetaling ontvangen op elk moment voordat uw bestelling is verzonden en binnen 30 dagen na ontvangst van uw complete bestelling. Houd er rekening mee dat het het beleid van Gologi is dat we de originele items moeten hebben ontvangen voordat we een terugbetaling of vervangende producten kunnen verstrekken. We accepteren retouren of ruilingen tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Je kunt jouw retour aanmelden via info@gologi.nl
Uitzonderingen zijn van toepassing:
- Als het artikel niet in de originele staat verkeert, bijvoorbeeld als het is beschadigd, gebruikt, gewijzigd of niet in de originele verpakking is geretourneerd.
- Als de retourzending niet binnen de vastgestelde termijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling is ontvangen.
- Als de retourzending wordt geweigerd door de klant zonder voorafgaand contact met ons op te nemen.
- Als het product specifiek is aangepast of op maat is gemaakt voor de klant en daardoor niet geschikt is voor terugname.
- Als het product is beschadigd door onjuist gebruik, misbruik, nalatigheid of ongeval na ontvangst van de bestelling.
Omruilingen
- Als u een beschadigd of defect artikel heeft ontvangen, sturen we u graag een vervanging van hetzelfde of een soortgelijk product.
- Als u een product heeft ontvangen en u wilt het ruilen voor iets anders, zal onze klantenservicemedewerker u graag helpen.
- Uw vervanging of ruil wordt gestart zodra we de geretourneerde item hebben ontvangen en bevestigd.
Terugbetalingen
- Uw terugbetaling wordt gestart zodra we uw geretourneerde item hebben ontvangen.
- Oorspronkelijke verzend- en administratiekosten worden mogelijk niet terugbetaald.
- Tenzij het ontvangen Gologi-product defect is, is de klant verantwoordelijk voor alle toepasselijke verzend- en administratiekosten voor internationale levering, inclusief douanekosten.
- Gologi is niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen op enigerlei wijze.
- We kunnen alleen terugbetalingen uitgeven naar de oorspronkelijke betaalmethode.
- Wanneer u items retourneert uit een groep gekochte items, kan het resterende bedrag dat u heeft uitgegeven mogelijk niet meer in aanmerking komen voor eventuele korting die u heeft ontvangen (bijv. voor geschenken bij aankoop, gratis geschenken, kopen in grote hoeveelheden). Als dit het geval is, wordt de korting afgetrokken van de prijs die u heeft betaald voor het geretourneerde item.
- Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moeten alle items uit de oorspronkelijke aankoop worden geretourneerd.
- Gologi is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten van betalingsproviders zoals Paypal of uw creditcardmaatschappij. De betalingskosten worden niet terugbetaald.
- Het kan tot 7 dagen duren om uw terugbetaling te verwerken.