Krijg je het artikel niet geïnstalleerd?

Wij helpen je graag verder!

Oh nee, heeft u problemen met het installeren van uw Gologi artikel? Geen zorgen! We begrijpen dat het soms lastig kan zijn, maar we staan klaar om u te helpen. Ons toegewijde team staat klaar om eventuele problemen snel op te lossen en ervoor te zorgen dat u binnen de kortste keren kunt genieten van uw nieuwe aankoop. Neem gerust contact met ons op en laat ons u helpen om het probleem op te lossen, zodat u kunt genieten van de voordelen van uw Gologi product. We zijn er voor u!

Spreek met een expert

Ruilen en retourneren

Bij Gologi willen we er zeker van zijn dat u tevreden bent met uw aankoop, maar het kan gebeuren dat u van gedachten verandert. U kunt uw aankoop annuleren en een volledige terugbetaling ontvangen op elk moment voordat uw bestelling is verzonden en binnen 30 dagen na ontvangst van uw complete bestelling. Houd er rekening mee dat het het beleid van Gologi is dat we de originele items moeten hebben ontvangen voordat we een terugbetaling of vervangende producten kunnen verstrekken. We accepteren retouren of ruilingen tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Je kunt jouw retour aanmelden via info@gologi.nl

Uitzonderingen zijn van toepassing:

  1. Als het artikel niet in de originele staat verkeert, bijvoorbeeld als het is beschadigd, gebruikt, gewijzigd of niet in de originele verpakking is geretourneerd.
  2. Als de retourzending niet binnen de vastgestelde termijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling is ontvangen.
  3. Als de retourzending wordt geweigerd door de klant zonder voorafgaand contact met ons op te nemen.
  4. Als het product specifiek is aangepast of op maat is gemaakt voor de klant en daardoor niet geschikt is voor terugname.
  5. Als het product is beschadigd door onjuist gebruik, misbruik, nalatigheid of ongeval na ontvangst van de bestelling.

Omruilingen

  • Als u een beschadigd of defect artikel heeft ontvangen, sturen we u graag een vervanging van hetzelfde of een soortgelijk product.
  • Als u een product heeft ontvangen en u wilt het ruilen voor iets anders, zal onze klantenservicemedewerker u graag helpen.
  • Uw vervanging of ruil wordt gestart zodra we de geretourneerde item hebben ontvangen en bevestigd.

Terugbetalingen

  • Uw terugbetaling wordt gestart zodra we uw geretourneerde item hebben ontvangen.
  • Oorspronkelijke verzend- en administratiekosten worden mogelijk niet terugbetaald.
  • Tenzij het ontvangen Gologi-product defect is, is de klant verantwoordelijk voor alle toepasselijke verzend- en administratiekosten voor internationale levering, inclusief douanekosten.
  • Gologi is niet verantwoordelijk voor verloren of beschadigde retourzendingen op enigerlei wijze.
  • We kunnen alleen terugbetalingen uitgeven naar de oorspronkelijke betaalmethode.
  • Wanneer u items retourneert uit een groep gekochte items, kan het resterende bedrag dat u heeft uitgegeven mogelijk niet meer in aanmerking komen voor eventuele korting die u heeft ontvangen (bijv. voor geschenken bij aankoop, gratis geschenken, kopen in grote hoeveelheden). Als dit het geval is, wordt de korting afgetrokken van de prijs die u heeft betaald voor het geretourneerde item.
  • Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moeten alle items uit de oorspronkelijke aankoop worden geretourneerd.
  • Gologi is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten van betalingsproviders zoals Paypal of uw creditcardmaatschappij. De betalingskosten worden niet terugbetaald.
  • Het kan tot 7 dagen duren om uw terugbetaling te verwerken.

Ontvangstprocedure

Alle geretourneerde producten worden grondig geïnspecteerd en er wordt bepaald of aan de vereisten voor in aanmerking komen en conformiteit wordt voldaan. Om vertraging of weigering van de verwerking van uw retourzending te voorkomen, controleer of het product dat u retourneert voldoet aan de onderstaande richtlijnen en in aanmerking komt voor retournering. Als een niet-conform product wordt geaccepteerd voor retournering, behoudt Gologi zich het recht voor om een restocking fee tot 25% naar eigen goeddunken in rekening te brengen. De verwerking van retourzendingen kan tot 5 werkdagen duren vanaf het moment dat uw product is ontvangen.

Inspectiecriteria

  • Producten moeten in de originele verpakking van de fabrikant zitten en veilig worden verzonden.
  • Producten moeten compleet zijn met eventuele standaard certificeringslabels die oorspronkelijk zijn geplaatst en niet zijn gemanipuleerd. Dit omvat, maar is niet beperkt tot capaciteit, merknaam etc.
  • Producten mogen geen permanente wijzigingen bevatten, inclusief, maar niet beperkt tot verf, gewijzigde aansluitingselementen, doorgeknipte draden of kabels, of indicatie van verwijderde schroeven/bevestigingsmiddelen of zegels.
  • Producten moeten vrij zijn van schade van welke aard dan ook, inclusief, maar niet beperkt tot deuken, krassen, scheuren, misbruik, verminking of schade als gevolg van stroompieken.
  • Producten met een veiligheidszegel moeten het zegel intact hebben en niet zijn gemanipuleerd.

Herbevoorradingskosten

Producten die niet voldoen aan de inspectiecriteria of items die worden geretourneerd buiten de aangewezen retourperiode, kunnen worden onderworpen aan een restocking fee tot 25%. Wanneer u een Gologi-product retourneert, verwijder dan alstublieft:

  • Alle aanvullende software en persoonlijke informatie;
  • Alle hardwarecomponenten die u zelf op het product hebt geïnstalleerd nadat u het hebt ontvangen;
  • Alle persoonlijke flashopslagapparaten die u hebt gebruikt om stuurprogramma's te installeren voor eventuele hardwareproducten;
  • Alle wachtwoorden die worden gebruikt om toegang tot het besturingssysteem of andere softwarecomponenten die bij het product zijn geleverd, te blokkeren;
  • Elk apparaat dat aan een persoonlijk account is toegevoegd in zowel de Gologi-app als elke andere smart home-app, moet worden gereset en verwijderd, zodat nieuwe gebruikers het apparaat kunnen gaan gebruiken;
  • Geef een gedetailleerde reden voor de retourzending op en geef aan of de te retourneren item(s) gebruikt of geopend zijn;

Annulering door Gologi

Gologi behoudt zich het recht voor om elke aanvaarde bestelling voor levering te annuleren, naar eigen goeddunken van Gologi (al dan niet betaling is ontvangen), in geval van materiële fouten met betrekking tot uw bestelling, de prijs of andere voorwaarden die zijn gepubliceerd op de Gologii-website die relevant zijn voor uw bestelling, of indien verdere verificatie van uw kredietvoorwaarden of -gegevens dit rechtvaardigt. Als er betaling is ontvangen en uw bestelling wordt geannuleerd, zal Gologi een passend krediet aan uw account verstrekken (of u mogelijk contacteren om informatie te verzamelen om dit te kunnen doen).

Contact opnemen met Gologi

Voor een retour, ruil of terugbetaling kunt u contact opnemen met de Gologi Support Desk. Elke vraag wordt doorgaans binnen 24 uur op werkdagen beantwoord. De Gologi Support Desk is te bereiken op: support@gosmart.eu.